Ted Baker individualitāte un savdabīgums
Zīmola dibinātājs Rejs Kelvins (Ray Kelvin) atklāj, ka individuāls un savdabīgs skatījums uz modi vilina klientu atgriezties pēc vairāk, un liela daļa no tā ir zīmola izteikti britu humora izjūta. Ted Baker īpatnējā un tajā pašā laikā komerciālā mode ar augstas kvalitātes dizaina elementiem nepaliek nepamanīta. Apskatot Ted Baker piedāvājumu, tu arī pamanīsi to, ka tam ir izteikts rakstu un krāsu salikums. Zīmols vienlaikus arī nepārtraukti papildina kolekcijas, tāpēc vienmēr ir sagaidāmi jauni modeļi un risinājumi. Tāpēc noteikti ir vērts atgriezties un apskatīt piedāvājumu klāstu, kā skaitā ir arī smaržas, pulksteņi, apavi, brilles, kaklarotas, bērnu apģērbi u.c. Ted Baker ir gan profesionāļiem, kas vienlaikus ir arī sportiski vai vismaz cenšas tādi būt, līdz ar to šis zīmols var tevi iedvesmot izskatīties profesionālāk vai piepildīt savas dienas ar vairāk aktivitātēm.
Ted Baker aizsākumi
1988. gads ir sākums, kad Rejs nosauca uzņēmumu Tedu Beikeru (Ted Baker) pēc izdomāta tēla, kuru viņš iztēlojās kā bezbailīgu lidotāju, vispusīgu sportistu un brašu vīrieti, kurš piesaista princeses un Holivudas skaistules. Tajā pašā gadā atvērās pirmais veikals Glāzgovā un Rejs ātri paplašināja savu darbību Mančestrā, Šefīldā, Kembridžā un Notingemā. Vēlāk zīmols laida klajā Oksfordas kreklu kolekciju. Tas bija milzīgs panākums, jo galvenā uzmanība nepārprotami bija kvalitātei, detaļām un savdabīgai humora izjūtai. 1977. gadā tika laista klajā arī apakšveļa. 2006. gads bija vēl viens pagrieziena gads, kad Ted Baiker kļuva par Qantas Socceroos oficiālo uzvalku piegādātāju Pasaules kausa izcīņai. 2014. gadā zīmols uzsāka bagāžas, mājas izstrādājumu, smaržu un sadarbības ar citiem zīmoliem. Tā kā zīmolam netrūkst izdomas, ir sagaidāmi vēl daudzi dažādi produkti.
Ted Baker jautrā un atbildīgā identitāte
Kopumā zīmolam ir izdevies izveidot zīmola identitāti, kas ir gan jautra, gan ļoti atpazīstama patērētājiem visā pasaulē. Ted Baker bija viens no pirmajiem modes zīmoliem, kas uzsāka eksperimentālu mazumtirdzniecības koncepciju. Tā Grooming Rooms līnija, kas pirmo reizi tika atvērta 2010. gadā, piedāvā klientiem iespēju izbaudīt tradicionālo turku friziera pieredzi. Tas piedāvā matu griezumus un skūšanos un pat uzacu veidošanu. Dažas Grooming Rooms ir atsevišķas, bet citas ir izvietotas lielākos zīmola veikalos, lai mudinātu pircējus uzkavēties. Zīmols pārvēršas vairāk par dzīvesstila zīmolu, nevis tikai par vienkāršu modes zīmolu, kas ir nepārprotama priekšrocība. Jau no sākuma Ted Baker bija ļoti skaidrs, nelokāms, fokuss uz kvalitāti, uzmanība detaļām un savdabīga humora izjūta, tik ļoti, ka pirmie veikali sniedza veļas mazgāšanas pakalpojumu katram iegādātajam kreklam. Tas izcēla zīmolu pārējo vidū ar kaut ko savdabīgu. Tas vienmēr cenšas izpildīt arvien prasīgākās patērētāju vēlmes, piemēram, piegādi nākamajā dienā un “noklikšķināt un saņemt”.