Jordan – atlētisks zīmols sportam un atpūtai
Šis ir raksturīgs apavu un sporta apģērbu zīmols, kas pieder un ko izveidoja leģendārais basketbolists Maikls Džordans (Michel Jodan). Tas notika jau 1984. gadā, kad Maikls vēl nebija sevi pierādījis profesionālajā basketbola konkurencē. Jordan ir ievērojama kultūras nozīme ielu apģērbu kultūrā, par ko liecina tā ikgadējā vadošā apavu izlaišana ikgadējā pasākumā, un katrs no tiem gūst milzīgu atzinību no plašsaziņas līdzekļiem, nozares un sabiedrības. Sākotnēji uzņēmums koncentrējās uz basketbola apavu radīšanu, bet kopš tā laika ir paplašinājis savu piedāvājumu, lai ražotu dažādus gatavus un brīvā laika tērpus. Pats Maikls Džordans, kas bieži tiek uzskatīts par visu laiku labāko basketbolistu, valkāja šīs kedas visas savas slavas zāles karjeras laikā. Air Jordan joprojām ir vienas no pārdotākajām kedām daudziem mazumtirgotājiem. Līdz pat šai dienai Maikls joprojām spēlē neatņemamu lomu Jordan līnijas izstrādes un ražošanas procesā. ABOUT YOU aicina novērtēt šo zīmolu un iedvesmoties sasniegt vairāk.
Jordan aizsākumi
Pirmaie Air Jordan apavi tika izlaisti, kad Maikls Džordans spēlēja Chicago Bulls 1984. gadā, un to izstrādāja Pīters Mūrs (Peter Moore). Tas tika izlaistas ikoniskās krāsās, tostarp Air Jordan 1 Royal, Metallic, Black Toe un citas. Lai gan visi bija neveiksmīgi, Air Jordan 1 guva aizvien lielāku popularitāti. Kopš tā laiku gadu no gada tikai izlaisti aizvien jauni apavu modeļi, vienlaikus rādot jaunus tehnoloģiskos un modes sasniegumus. Kopš Džordana aiziešanas pensijā, praktiski katrs Jordans veikals sastāv no jaunām klasisko apavu versijām un kaut ko, ko sauc par “retro” - oriģinālo apavu atkārtotu izlaišanu. Tāpat kā modes tendences nāk un iet, zīmola pārdošanas apjoms 2014. gadā kritās. Mets Koens (Matt Cohen), kedu kolekcionārs un GOAT Group biznesa attīstības un stratēģijas viceprezidents, uzskata, ka šis kritums ir saistīts ar modes izmaiņām un patērētāja saiknes ar Maiklu trūkums.
Jordan ikoniskākās iezīmes un mūžīgums
Sākotnēji koncentrējoties uz basketbola apavu un apģērbu radīšanu, Jordan zīmols kopš tā laika ir paplašinājies citos sporta veidos, tostarp amerikāņu futbolā, beisbolā un Eiropas futbolā, kā arī dzīvesveida apģērbā un apavos. Zīmols vienmēr attīstās un nekad nesamierinās. Zīmola dvēsele, izpildījums un stils ir redzams Maikla Džordana ēkā Bīvertonā, Oregonas štatā. Darbinieki Jordan apaviem un apģērbiem izmanto radošumu, inovācijas un pārdrošu dizainu, paturot prātā vienu uzdevumu: veidot basketbola kultūras nākotni laukumā un ārpus tā nākošajai paaudzei. Zīmols uzskata, ka pasaule, kurā visiem ir vienādas iespējas, un ka izglītībai ir spēks veicināt dažādību, iekļaušanu un vienlīdzību. Tas cenšas izmantot sava zīmola spēku, lai radītu līdzvērtīgus konkurences apstākļus nepietiekami nodrošinātiem jauniešiem. Tas tiek panākts, atbloķējot piekļuvi izglītībai un mentoringam.