GUESS – populārs un moderns zīmols
Šis zīmols sevi spēcīgi pozicionē starptautiskajā modes industrijā. Tas piedāvā produktus un pakalpojumus ar bezkompromisa kvalitāti un integritāti, kas ir saskaņā ar zīmola tēlu. Zīmols ir apņēmies uzklausīt un reaģēt uz klientu, partneru un biznesa partneru vajadzībām, kā arī ievērot viņu individuālo vērtību. Daļa no mūsdienīgās pieejas tirdzniecībai ir GUESS. Zīmols ir izstrādājis arī smaržu kolekciju, atspoguļojot klientu seksīgo un neformālo dzīvesveidu. GUESS internetveikals piedāvā dažādas apģērba kolekcijas, kas ļauj katram atrast sev piemērotāko un sīkāk izprast modes tendences, bet galu galā pats svarīgākais ir justies labi izvēlētā apģērbā.
GUESS attīstība līdz mūsdienām
Zīmola aizsākumi ir meklējami 1981. gadā. Četri brāļi Marčiano (Mariciano) no Dienvidfrancijas iemīlēja Losandželosu un nolēma to padarīt par savām mājām. Zīmola nosaukumu iedvesmoja katru dienu redzētais reklāmas sauklis: “Uzminiet, kas ir mūsu jaunajā Big Mac?” “Uzminiet” angliski ir “guess”. Drīz vien tas kļuva par nosaukumu uz viņu galvenās mītnes ēkas Olimpiskajā bulvārī, kas ir galvenais maģistrāles ceļš Losandželosā, Kalifornijā - kur atradās viņus iedvesmojošais stends. Savam pirmajam revolucionārajam produktam brāļi izvēlējās ikoniskas bikses: šauras, pieguļošas, akmens mazgātas, ko viņi sauca par Marilyn Jean. Lai gan akmens mazgāšana Amerikas Savienoto Valstu (ASV) tirgū bija reta parādība, un potenciālo skepsi par frančiem, kas ražo tik simboliski amerikānisku produktu, viņi nosūtīja džinsu pāri universālveikaliem. Tās tika izpārdotas dažu stundu laikā. Vēlāk GUESS veikals tika papildināts ar vairākiem jauniem produktiem. 2004. gadā viņi nolīga Parisu Hiltoni (Paris Hilton) par zīmola seju. Uzņēmums GUESS bija viena no vietām, kur viņa bija redzama dažādās seksīgās pozās.
GUESS zīmola raksturojums
1998. gadā zīmols laida klajā savu jauno augstākās klases džinsu līniju Premium Denim gan vīriešiem, gan sievietēm.1999. gada sākumā sākās arī pirmais virtuālais e-komercijas GUESS internetveikals, gūstot nemainīgus interaktīvus panākumus, apvienojot modes tendences, informāciju un tehnoloģijas. Zīmola reklāmas stils ir uzreiz atpazīstams- pavedinoši cilvēki uz iedvesmojošas vides, dodot mājienus uz stāstu, ko skatītāji var izdomāt paši. Kopš laikiem, kad zīmols bija džinsu auduma pionieris, tas ir kļuvis par globālu dzīvesveida zīmolu, kas ir papildināta ar seksīgu, enerģisku reklāma, piedāvājot kolekcijas vīriešiem, sievietēm un bērniem, kā arī plašu aksesuāru klāstu, sākot no rotaslietām, smaržām, brillēm un pulksteņiem līdz ļoti iecienītiem apaviem un somām. Zīmols piedāvā izcilas kvalitātes produktus un pakalpojumus, kas atbilst portreta zīmolam un to tēlam. Tas vienmēr cenšas sekot modei, vienlaikus būt inovatīvs. Rezultātā nav pārsteigums, ka GUESS bija revolucionāra vēsma, par ko vēl nebija iedomājušies citi.